14 December 2022

Billie Eilish

Na maanden verlangen was het gisteren eindelijk zo ver! Zoe is bezeten van Billie en we wilden eigenlijk vorig jaar al gaan, maar we hadden te lang getwijfeld waardoor er geen tickets meer waren. Ik had op Instagram gezien dat ze opnieuw een optreden ging geven in December en had mij al op de wachtlijst laten zetten om de vrijdag te gaan. Zoe is deze gisteren met haar finals begonnen (examens voor het einde van het jaar) dus ik wilde toch echt wel die dagen vermijden. 

De drie dagen waren direct uitverkocht en wij kregen te horen dat ze een extra concert ging geven en dat we daar tickets konden voor krijgen, het enige nadeel...het concert was de avond voor dat ze met haar examens ging beginnen 😱😱. Niet ideaal dus, maar na een aantal gesprekken dat Zoe moest zorgen dat ze voorbereid was en als haar examens er gingen onder lijden dan ging dit ook de eerste en de laatste keer zijn dat we zoiets gingen doen!! 

Voor iedere avond was er een speciaal thema gekozen. De eerste avond (onze avond) werd iedereen aangemoedigd om in hun pj's te komen. Zo gezegd, zo gedaan...al hebben Bram en ik daar niet aan meegedaan. Wat een belevenis, Zoe heeft haar longen uit haar lijf geschreeuwd. Special guest van de avond was Labrinth - voor mij de eerste keer dat ik van die zanger hoorde, maar duidelijk heel gekend bij het publiek van de avond.










No comments: