19 September 2016

Lake Cachuma Camping

Voila, donderdagnacht ben ik teruggekomen van mijn (voorlopig) laatste werktrip. Deze keer moest ik naar New Jersey. Er is drie uur tijdsverschil met New Jersey en ik geloof dat ik dat erger vind dat de negen uur verschil met Belgie/Frankrijk. Ik was er voor training, maar elke dag begon het programma om 8u wat betekende 5u Cali-time, dus om 3u30 Cali-time uit bed om nog eerst te kunnen ontbijten.
Dit weekend stond er een weekendje kamperen op het programma en daar keek ik enorm naar uit. We waren ook al heel lang niet meer naar Lake Cachuma geweest. Vrijdagavond was ik pompaf en ben ik met de kids gaan slapen :).
We waren allemaal enorm geschrokken dat het waterniveau zo enorm veel gezakt was. We hebben hier heel dringend wat regen nodig.



Op deze foto kan je heel goed zien tot waar het water kwam en hoe 'leeg' het meer nu is.

Dit panton ligt normaal op het water.
Leuke groepsfoto
Een foto bij het haardvuur...genieten bij volle maan.

Onze volgende kampeertrip is gepland voor december - naar Leo Carillo deze keer. We verlangen al!!

No comments: