06 May 2016

Teacher for 10 minutes

Een paar weken terug hadden alle kindjes in Zoe's klas de opdracht gekregen om een presentatie voor te bereiden. De vereisten waren dat het 10 minuten moest duren en dat ze hun medeleerlingen iets moesten bijleren. Ik kan me niet herinneren dat ik zoiets op zo'n jonge leeftijd heb moeten doen! Zoe had als onderwerp 'paarden' gekozen (natuurlijk!). We hebben samen heel wat geoefend en ik had Zoe gezegd dat ze genoeg 'flavor' moest toevoegen zodat het niet saai zou zijn haha.... zo had ze haar rijkleren aangedaan, en ik had haar ook gezegd dat ze tijdens haar demonstratie van haar tekening moest zorgen dat haar klasgenootjes goed konden meevolgen (let op: Are you ready? - in het filmpje). Toen ik haar gisteren na school ging ophalen was ze super enthousiast en zei ze: mommy, it was great and I made sure to add all the flavor you told me to :). Aan haar rapport te zien was de lerares ook tevreden!





No comments: