03 April 2016

Zoe is 8 jaar!

Yep, onze kleine meid wordt groot - 8 jaar al. Dit jaar wou ze een Minion thema en daar kan je gelukkig heel wat op het internet van vinden...chance, want met mijn hectisch reisschema was er niet heel veel tijd voor planning. Gelukkig kunnen we hier alles online bestellen en met wat planning kon ik alles op de luchthaven tussen vluchten door regelen :). Het resultaat hieronder - de kids waren content en wij dus ook.

De partyfavors - dit vind ik altijd zo  moeilijk he; gewoonlijk krijgen de kids een hoop brol die direct in de vuilbak vliegt. De bananen en waterpistolen vond ik een goed idee.





 De feestregeltjes vind ik de max :)
 veeeeeel cadeautjes
Groepsfoto v.l.n.r: Elise, Logan, Rylie, Venice, Zoe, Brooke, Madeleine. Bovenste rij v.l.n.r James, Ella, Nathan, en Autumn
 cupcakes door daddy klaargemaakt!

cadeautjes openen

No comments: