21 May 2015

Best mother's day EVER!

Ondanks de zeer emotionele week en het afscheid van Biscuit heb ik een fantastiche moedertjesdag gehad...de beste ooit moet ik wel zeggen. Bram zal moeite hebben om die te overtreffen :).

De kids waren zo content om 's morgens hun cadeautjes te geven. Zoe had op school een bloem gemaakt (met parfum bespoten zelfs zodat die lekker zou ruiken) en op de bloemblaadjes waren woordjes geplakt die haar aan mij deden denken: 
Ze had ook nog een boekje gemaakt:

 I love ice cream and strawberries. I love trains
 I love turtles. I love rain
 I love caterpillars. I love ships at sea.
 I love owls. I love me.
 I love butterflies and snakes too.
I love apple trees. I love you!

Van Elise heb ik zelf-gemaakt een kadertje gekregen met haar foto in.
Om 10u30 waren we uitgenodigd bij vrienden van ons in Ojai voor een brunch bij hen thuis samen met nog een ander koppel. Het was de MAX! We zijn er uitendelijk blijven hangen tot na de BBQ 's avonds...het was een super leuke dag 'just hanging with good company'. Het weer was fantastisch, het was zalig warm (volledig het tegenovergestelde van de koude bewolkte dag ervoor). 
De moedertjes

Pool fun!
 Bram & Elise
 Jack, Zoe & Ella
 Jack & Zoe (Ella & Abby op de achtergrond)
in de jacuzzi
 jump!
Shane & Lyssa (links, ouders van Jack & Abby), Ella, Tammy, (op de achtergrond) Jack, Jeff & Abby

Elise & haar nieuwe beste vriend Jeff (Ryder's papa) :)


En het afscheid was zwaar - haha
Ryder kan haar niet loslaten :)

Maandagochtend was ietske minder...laat ons zeggen dat het een minder produktieve dag was op het werk - haha. 

No comments: