19 December 2012

Een race tegen de klok!


Nog een paar dagen en ‘t is kerstmis. Zaterdag vertrekken we voor een korte vakantie naar Big Bear met 3 andere koppels (in totaal 8 volwassenen en 6 kids!). Ik kijk enorm uit naar een ‘break’ maar er zijn nog een heleboel dingen die alweer op ‘t laatste moment (typisch ons!) moeten gebeuren.

Een van de dingen die we nog moesten doen was Santa bezoeken. Net zoals vorig jaar hebben we de winkelcentra vermeden maar zijn we naar de locale Ojai-Santa geweest. Zoe had van Miss Wendy een speelgoed reclameblaadje gekregen en daarin had ze alles omcirkeld wat ze voor kerstmis wou. Het boekje was al sedert begin December in huis aan het rondslingeren en ik had het vorige week uiteindelijk weggesmeten. Gisteren wou ze dat boekje natuurlijk meenemen om aan Santa te tonen en het feit dat ik het niet meer had zorgde voor een grote scene (lessons learned voor volgend jaar!). Gelukkig hebben we haar kunnen kalmeren door voor te stellen om samen een lijstje te maken en het aan Santa te geven.

En dat het een lange lijst is zien jullie in het filmpje hieronder…Sommige van haar uiteenzettingen verstaan we ook niet goed :).


Elise moest niet te veel van Santa weten maar was meer geinteresseerd in het snoepgoed dat ze kreeg van Santa’s helper.


Dit jaar heb ik voor de familie cadeautjes gekocht en die moest ik gisteren nog in het postkantoor afgeven…iets wat me na 45 minuten aanschuiven gelukt is, jeez!!! En ik die dacht van dit vlug eens tijdens mijn lunchpauze te doen. Van de andere mensen in de rij hoorde ik dat dit postkantoor stukken beter was dan een ander kantoor in de buurt waar de mensen blijkbaar tot buiten rondom het volledige gebouw in de rij stonden. Again…lessons learned!

Allez, en nu ga ik verder mijn lijstje afwerken. Vanavond moeten de valiezen gepakt worden…gelukkig dat we goede kledij gekocht hebben want ‘t ziet ernaar uit dat het koud zal zijn.

Zalig kerstfeest iedereen!

1 comment:

Kristel Holsbeek said...

Zalig kerstfeest en geniet van jullie vakantie!!