26 November 2012

Turkey feast en de rest...

Dit jaar was het een korte Thanksgiving voor Bram en mij; wij waren bij de weinige 'ongelukkigen' die op vrijdag moesten gaan werken terwijl de meesten van een lang weekend konden genieten. Thanksgiving zelf hebben we zoals vorig jaar bij Peter en Babs gevierd. We waren met zo'n 10 volwassenen en 8 kids; een zeer drukke bedoening dus!
Peter was ook dit jaar weer verantwoordelijk voor de kalkoen terwijl de andere koppels voor de bijgerechten en het dessert moesten zorgen.
Zelf hebben we geen foto's getrokken maar Stefaan heeft voor een paar mooie sfeerbeelden gezorgd.

We hebben hier dit weekend weer record temperaturen gehaald. Maar liefst 28 graden en dit voor eind november. Zoe mocht zaterdag naar het verjaardagsfeestje van Grace die haar 5de verjaardag vierde. Ik was op mijn 'winters' gekleed met botten en een kleedje (toch wel met korte mouwen) wat ik me na een uur al enorm beklaagde. Eens terug thuis konden de korte broek en flipflops niet rap genoeg aan zijn.
Deze week ziet het er naar uit dat we mildere temperaturen krijgen van rond de 18 graden met zelfs woensdag een grote kans op regen....'t is eens wat anders!

No comments: