26 December 2010

Merry Xmas everyone!

Geen witte maar wel een erg natte kerst voor ons! Het heeft hier de afgelopen dagen bijna onafgebroken geregend en dat zijn we in California niet gewoon. Dit jaar hebben we verschillende keren kerst kunnen vieren. Vorige week zondag waren we uitgenodigd bij Petra en Joachim en konden we proeven van een home made Schwarzwalder Kirschtorte.
 
 
 
 
  
 
Kerstavond zelf hebben we met ons vieren thuis gevierd. Het tofste moment was natuurlijk het openen van alle cadeautjes. Op het filmpje kan je zien hoeveel plezier ik had.
 
En met mijn teacher Molly had ik ook een cadeautje voor mamie en papie gemaakt.
  
Op kerstdag waren we uitgenodigd bij Ella en Hamish. Hun papa Ben had lekker gekookt en Ella, Hamish en ik hebben super veel kunnen spelen. De volwassenen hebben vooral gegeten, gekletst en gedronken (veel gedronken...) dat was wel te merken deze morgen want papie was niet echt fris man.
 
 
 
 
 
 
 
 
Deze morgen heb ik met mamie een appel cake gemaakt want Nathan is deze middag op kerstbezoek gekomen.
De volgende dagen beloven best wel druk te worden voor ons want we hebben namelijk nog veel voor te bereiden voor onze trip naar Mammoth, samen met Ella en Hamish. Met temperaturen rond het vriespunt en een 4-tal meter sneeuw ziet het ernaar uit dat we enorm veel sneeuwpret zullen hebben. Zijn jullie benieuwd om te zien hoe het er daar uit ziet, wel klik dan op deze link en kies 1 van de vier webcams. Ik ben er in ieder geval klaar voor. Wat vinden jullie van mijn snow outfit?
 
See you all in the New Year!

PS. Het enige wat we nu nog nodig hebben is Elise's paspoort, laat ons hopen dat dit deze week met de post toekomt!


No comments: