10 May 2010

Happy Mother's Day!

Aan alle mama's, een gelukkige moedertjesdag! Onze zondag zijn we gestart met een bezoekje aan 'the shipwreck playground' in Chase Palm park downtown Santa Barbara.
Dan zijn we nog eens naar de "Allan Herschell Carousel" geweest een beetje verder in het park. Voor $2 kan je er genieten van een ritje op de antieke paardemolen. Ik moest er toch nog wat aan wennen hoor!
Na dit avontuur was het tijd om mama wat te verwennen. We zijn gaan brunchen in Blush Restaurant and Lounge op State Street, op hun zeer gezellig terras. Voor mij een peanut butter and jelly sandwich, voor papa een Blush toast en voor mama de lobster frittata. Na de brunch hebben we nog efkes gerelaxed in de Sunken Gardens van de Courthouse en vooraleer we het wisten was het alweer tijd om naar huis te gaan en zat het weekend er weer bijna op.

Eerder deze week heb ik mama trouwens verwend met een lunch bij mij op school, samen met alle mama's van mijn klasgenootjes. Na het eten mochten we dan eindelijk de geschenkjes uitdelen waar we zo hard aan gewerkt hadden: deze keer hadden we een kaartje gemaakt en vlinder-windbelletjes. Mama vond het heel tof, zo erg zelfs dat ze er helemaal emotioneel van werd (als enige mama van de hele groep:)).
Vorige week ben ik ook naar de tandarts geweest voor mijn allereerste bezoek! Tot grote verbazing van mama, papa en de tandarts heb ik mijn heel goed gedragen: geen traantjes en geen geschreeuw... We zijn zelfs vereeuwigd met met de tandarts/surfer dude, Dr. Steven. En omdat ik zo flink was heb ik nog een ballon gekregen, stickers, een nieuwe tandenborstel en zelfs tandflos. Ook krijgen alle kindjes bij het eerste bezoek een gepersonalizeerd boekje mee dat goed uitlegt waarom tandjes poetsen zo belangrijk is.

2 comments:

Ilse said...

Amai, wat een leuke tandartsenpraktijk ziet dat eruit, zeg! En je moederdag klonk ook heel tof (vooral de lobster frittata :-)) Mooie foto's van Zoe, hoor, 't is toch zo'n fotogenieke meid!!!

Sisely said...

Zo te zien toch een leuke moederdag geweest.Prachtige foto's zeg.

Groetjes van Sisely, een blog lezer uit Nederland.Jullie zijn altijd welkom op mijn blog http://www.sisely.nl