05 November 2009

October is Halloween Month

Na Kerstdag en Valentijntjesdag is Halloween de duurste feestdag in de US. Het is ongeloofelijk wat er hier aan geld uitgegeven wordt voor kostuums, decoratie voor het huis (binnen en buiten), snoep,... Het wordt zelfs een beetje moeilijk om niet mee te doen met de gekte hier.

Eerder deze maand werd de speeltuin op school omgetoverd tot een Pumkin Patch en mochten we zelf onze pompoen uitkiezen.
My very first pumpkin!

Elk jaar is er de week voor Halloween "Boo at the Zoo" in Santa Barbara, en dit jaar waren wij ook van de partij. Het hele park was omgetovered to "The Wild West" en zo'n 6000 mensen waren van de partij.

 
Me, the little bunny - die nog niet echt snapt waar dit hele gedoe eigenlijk goed voor is!
 Jasmine, the scary princess.
Adrian, the frog.
Op 31 October, de dag van Halloween zelf, was er de Halloween Parade op school. Mijn klasgenootjes en ik werden in verschrikkelijk ongemakkelijke kostuums gestoken en moesten dan paraderen voor alle mama's en papa's, die speciaal voor dat half uurtje drama een dag verlof genomen hadden, zodat er volop foto's konden genomen worden.


Ik vind dit niet leuk!
 Ik probeer me te verstoppen in het klaslokaal.
De grote mensen vinden dit allemaal veel toffer - ook mijn mama en een paar van haar collega's....
Het Halloween weekend brachten we door bij Ilse en Marcus samen met Jan en Kristel van Tahiti die toevallig in LA waren. Het werd een zeer gezellige dag.
Kristel, Lily en Ilse
Ilse, Roos, Lily, Sarah en Marcus

1 comment:

Kristel Holsbeek said...

Ja was idd een gezellige dag;-)