27 January 2009

Welkom Febe!

Ik heb er sedert vandaag een speelvriendinnetje bij. Febe Cuvelier! Ze is het dochtertje van tante Hannelore en nonkel Lorenzo en de kleine zus van Yarne. De prinses weegt 3,6 kg en is 52,5 cm groot. Een dikke proficiat aan de hele familie!

Dag liefste Febe. Welkom in deze wereld. Ik weet het, het is nogal een schok he, zo geboren worden. En zo koud dat het is, zeker waar jij woont. Maar ik kan je wel vertellen dat het de moeite waard is hoor, gewoon even op je tanden bijten (Dit bij manier van spreken he want jij hebt er uiteraard nog gene, daar moet je nog even op wachten. Ik heb er ondertussen al 5).
Als ik je 1 tip mag geven: nu is het moment om je op je wenken te laten bedienen en je te laten verwennen. Gewoon luid roepen en wenen als je iets wilt. Mama's en papa's zijn daar nogal gevoelig voor, en geloof me, ze zullen je op je wenken bedienen, ze zullen het niet eens doorhebben als je er efkes van profiteert. T'is nu dat je het moet doen want eens je wat groter wordt lopen ze daar precies niet meer zo gemakkelijk in. Het zal nog eventjes duren vooraleer we mekaar zullen zien, maar stuur me af en toe eens een foto zodat ik kan zien hoe je verandert.
Vele kusjes van je nichtje Zoé.

PS. Hopelijk geniet je van de Moby-wrap.

1 comment:

Hannelore said...

Hey Zoé,

Bedankt voor je briefje.
Ondertussen ben ik het hier thuis al een beetje gewend.
Mijn dag bestaat eigenlijk alleen maar uit slapen en eten. Af en toe blijf ik een beetje wakker, meestal als mijn broer thuis is van school. Hij wil dan graag wat met mij spelen, maar ik kan dat nog niet. Dat is nog een beetje moeilijk voor mij.
Als jij samen met je mama en papa nog eens in België bent, moeten we beslist eens afspreken om samen te spelen. Ik zou dat heel erg tof vinden.
'k Ga nu nog een tukje doen. Ik heb net lekkere melk van mijn mama gedronken en 'k ben er precies een beetje moe van geworden.
Vele groetjes,
Febe