08 October 2008

Een mooie herfst(zomer)avond...


 We hebben de laatste dagen weer kunnen genieten van fantastisch zomerweer (25 graden). Ideaal om na het werk nog een aperitiefje te drinken op 'de porch'.

Ondertussen heb ik ook weer mijn doktersbezoek achter de rug. Kijk eens hoeveel ik veranderd ben :
op 18 juli:
63,5 cm
6,8 kg

op 30 september (6 maanden oud):
68,5 cm
7.8 kg

Het ziet ernaar uit dat ik heel groot zal worden, want ik ben groter dan 90% van de kindjes van mijn leeftijd! Ik heb dan ook besloten om fotomodel te worden, dan kan ik veel geld verdienen en dan moeten mama en papa niet meer werken - lief he van mij :)


Kijk eens wat ik kan!

1 comment:

Ilse said...

Wat een zalig filmpje! Ik toonde het aan Marcus en hij kon er maar geen genoeg van krijgen! Dat belooft! Nog een vraagje, Zoe ligt daar zo comfortabel in haar badje. Is dat een apart badje dat jullie in jullie gewoon bad zetten?
Groetjes,
Ilse