17 April 2017

Pasen

Ik herinner me het plezier om als kind 's ochtends wakker te worden en de chocolade eieren te mogen zoeken in den hof. Dit jaar wisten de kinderen dat we op pasen vertrokken naar Mexico...en ik die dacht dat ze gingen zeggen: jammer dat we de paashaas zullen missen (wat dacht ik ook!). Zij daarentegen keken er enorm naar uit om zowel op reis te vertrekken EN dat de paashaas zou langskomen - dit alles op 1 dag! Zaterdagavond nog eieren opvullen en verstoppen in de tuin zag ik niet zitten (ik had nog veel te veel werk met de voorbereidingen van onze vakantie) en eigenlijk zou er toch geen tijd zijn om een eierenzoektocht te doen aangezien we om 8u moesten vertrekken om Stella te gaan afzetten.
Dus dacht ik om een mandje 'goodies' samen te stellen voor mijn meiden...het boek dat ik net met Zoe ben beginnen lezen gaf me meer dan genoeg inspiratie want ze had me al laten weten dat ze vanaf nu die dingen die ze nodig heeft om 'voor zichzelf' te zorgen niet meer met haar zus wilde delen.


Naar jaarlijkse gewoonte stonden hun mandjes klaar op de trap
Bram had dit jaar de opdracht gekregen om een brief te schrijven voor de kids...
En dit waren dan hun mandjes - Pasen is echt niet meer wat het geweest is he! Ik wou dat ik ook zo'n paasmandje kreeg maar jammergenoeg komt de paashaas voor mij niet meer :)
Chocolade, parfum, body lotion, oorringetjes, haarborstel, zonnehoed, lipglos, ...

No comments: