23 April 2017

Mexico

We zijn net terug van een super leuke vakantie in Mexico; onze eerste vakantie met ons viertjes in 6 jaar tijd - long overdue dus en zeker voor herhaling vatbaar! Het hotel was prachtig; en onze suite (ja, we konden de upgrade niet weerstaan) was vlak aan het strand gelegen.

uitslapen...
zicht vanuit de kamer

De eerste twee dagen zijn we in het hotel gebleven; gerust, gezommen, gelezen, gegeten en gedronken, en genoten van fantastische zonsondergangen...
Het hotel zorgde voor meer dan genoeg animatie voor klein en groot...de kids waren enorm onder de indruk van de circusshow!
Woensdag en donderdag zijn we naar Sayulita getrokken. Dit kleine surfstadje kennen we ondertussen al heel goed aangezien we er de laatste jaren telkens geweest zijn. De kids hebben er hun haartjes laten vlechten en zijn gaan surfen met daddy terwijl ik ervan genoot om te lezen - het enige moment in het jaar dat ik dit doe! We hebben wel een aantal leuke nieuwtjes ontdekt: La Rustica (zalig restaurantje), Palu Gallery (waar we een paar super leuke posters gekocht hebben), en Pachamama Sayulita - alhoewel dit geen nieuw plekje is kan ik het niet laten om er elk jaar terug naartoe te gaan...en na 3 jaar heb ik dan eindelijk ook mijn mega dreamcatcher, die perfect past in onze slaapkamer :)






Elise en Tom
iemand een donut??

een machtige bar, met super terras en fantastisch uitzicht

Vanaf nu dus enkel super dromen...

Ik kijk al uit naar onze volgende reis!

No comments: