23 October 2023

Taylor Swift

Wij hebben van alles geprobeerd om toch maar op een lijst te geraken om tickets te krijgen voor Taylor's Eras Tour: in de VS heb ik verschillende staten geprobeerd (ja, we waren zelfs bereid om te vliegen), en voor haar Europese toer had ik me zelfs op de lijst laten zetten in Londen en Parijs (aangezien we in de zomer toch naar Belgiƫ gaan zou een kleine omweg niet erg zijn!)...maar geen geluk.
Soit, dan hebben we maar tickets gekocht naar haar film; die toch ook al 3 u duurt. Deze tickets hebben we een paar weken geleden geboekt en dan wisten we nog niks van heel dat CIF gebeuren. 
Dus terwijl Zoe aan het spelen was, ben ik met Elise en haar vriendinnetje uit volle borst gaan meezingen met de Taylor Swift liedjes in de cinema (terwijl de volleybal-mama's me op de hoogte hielden van de stand van zaken).

De film is een echte aanrader, zeker als je grote fan bent...maar 3 uur vond ik toch genoeg. We hadden ook een late vertoning gekozen (7.45 u.) dus ik verlangde toch wel naar mijn bedje. Nu Zoe dit heeft moeten missen wil ze natuurlijk ook nog eens gaan kijken. Ik ga graag mee, maar dan wel wat vroeger in de avond.

No comments: