01 March 2010

De tijd vliegt voorbij...

Ongelooflijk! Januari is voorbij gevlogen , we hebben precies nooit geweten dat het februari was en vandaag is maart al begonnen. Het is weer zeer druk geweest de laatste tijd en vandaar dat er van bloggen niet veel terecht is gekomen. We gaan dus weer even terug in de tijd:
  • Zoals ieder jaar was er eind januari  het feestje van mama's werk. Dit jaar was het thema "Hollywood". Het perfecte moment om nog maar eens de trouwjurk boven te halen, (ja, mama en papa zijn niet in de traditionele witte outfit getrouwd). De jurk paste perfect, al was er op sommige plekken wat meer plaats dan een paar jaar geleden en op andere plekken wat minder - en volgens mama heb ik daar wel iets mee te maken :).
    De paperazzi waren aanwezig, de rode loper was uitgerold en er werd zelfs een nieuwe episode van American Idol opgenomen... Voor de gelegenheid kropen mama en haar collega's in de huid van de Village People en zongen ze "YMCA". Simon Cowel, Paula Abdul en Randy waren erbij om hun mening te geven. Beoordelen jullie nu zelf maar...

     
    The Glamour Couple!
    The Village People.


  • Ondertussen is februari gestart (en ook alweer voorbij) op school. Mijn activiteitenkalender kunnen jullie hieronder bekijken. Het grootste gedeelte van de maand stond in het teken van Valentijntjes dag natuurlijk. Ik heb zo'n 15 Valentijntjes kaartjes gekregen - ik ben nu eenmaal gewild op school!
















  • Op 20 februari zijn we (nog maar eens) verhuisd maar deze keer naar een echt huis met een grote tuin. Geen luidruchtige buren meer en heel veel plaats om rond te lopen. We wonen nog steeds in Santa Barbara maar iets dichter bij het stadscentrum. Papa kan mij nu ook met de fiets naar school brengen. Foto's van onze nieuwe stek volgen wel nog wanneer we volledig geinstalleerd zijn.
  • Op 24 februari is mijn nieuwe speelkameraadje, Martha De Baets, geboren (dochtertje van Barbara en Peter). De kleine meid woog 2.8 kg en was 51 cm lang. Mama en baby stellen het heel goed.


  • Maart is ondertussen gestart en hieronder kunnen jullie mijn schoolkalender zien. Ik zal wel bijna de helft van de maand missen aangezien we hier binnen 2 dagen op reis vertrekken. We gaan naar Costa Rica voor 10 dagen, waar we met mijn Babou en Petje hebben afgesproken - joehoe!

    1 comment:

    Unknown said...
    This comment has been removed by a blog administrator.