12 July 2015

Shoreline race

'T was ondertussen alweer van November vorig jaar geleden dat ik nog een race had gelopen...hoogtijd dus om het nog eens te doen. Na de halve marathon ben ik circuit training beginnen doen en is er van lopen niet zoveel meer in huis gekomen. End Mei heb ik mij voor de Shoreline 10K (kilometer) ingeschreven, en alhoewel ik toen nog anderhalve maand had om te trainen ben ik maar echt weer beginnen lopen een goeie twee weken geleden. Deze morgen aan het vertrek voelde ik mij minder voorbereid dan vorig jaar met de halve maar met mijn 'interesante' loopnummer kon het niet anders dan goed aflopen :).
Ik heb uiteidenlijk mijn persoonlijk record kunnen verbreken: 5.06 min per kilometer. De vijfde in mijn leeftijdsgroep en de 14de van 174 vrouwelijke deelneemsters. Ik ben dus content! In November loop ik weer een halve en mijn doel is nu 2 keer per week te lopen: een kortere (7-8 km) mid week en dan een langere tijdens het weekend.

 Pre-race; Tammy en Jeff hebben voor de eerste keer meegedaan aan een 5K! 
 Post-race; look at that bib number!!! That's a keeper.
 Fier op het resultaat!

Voila, op naar de volgende!

No comments: